بسیج دانش آموزی شهید چمران

بسیج دانش آموزی شهید چمران خرمبید

بسیج دانش آموزی شهید چمران خرمبید

به وبلاگ بسیج دانش آموزی هنرستان شهید چمران خوش آمدید

آخرین مطالب

شهید چمران

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ق.ظ

شهید چمران



اما متاسفانه در بعضی جاهای دولت ما بدون داشتن تخصص... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۶
مهدی رنجبر

نظرات  (۱)

مشکلات بسیج کشور
بسمه تعالی
 با سلام و احترام 

اینجانب مهدی رنجبر فرمانده واحد مقاومت هنرستان شهید دکتر چمران شهرستان خرمبید(صفاشهر) 

مشکلات بسیج از نظر شخص بنده:
1_ نبودن صمیمیت بسیج در دل جوانان مانند قبل
2_ هنوز هم برخی می گویند رشد کشور می تواند بدون بودجه کافی و با انقلابی و جهادی بودن حل شود.
3_ مجبور کردن جوانان در کارها 
4_ دادن جوایز و تشویقی بیشتر در علم برای جذب جوانان
5_ ایجاد شغل
(1) >>>  نبودن صمیمیت...>>> توضیح: من یک پسر 17 ساله هستم، وقتی در مدرسه تحصیل میکنم و بین بچه ها هستم احساس میکنم جوان ها مانند قبل بسیج ها از عمق دل دوست ندارن. دلیلش را به خوبی نمی دانم اما تا حدودی فک کنم اگر بسیج بیشتر بودجه اش را در علم، ورزش و شادابی جوان ها بگزارد البته این را عرض کنم که به طور آشکار مثال رسانه ای شود تا جوان ها به خوبی درک کنند و ببینند و حذف شودند.

(2)>>> هنوز هم برخی... >>> توضیح: هنوز هم میبینم در بین مسئولان و بسیجی ها و...که می گویند بدون بودجه کافی می توان با انقلابی و جهادی بودن کار را به جلو برد و در عرصه های علم و فرهنگ و... از کشور های دیگر پیشی گرفت، که اینطور نیست زیرا جهان به حدی رو به رشد و پیشرفت هست که حتی نمی دانیم خودمان در چه مرحله هستیم و باید پیش از این به فکر جدی باشیم و کمی بیشتر خرج کنیم اونم بیشتر در راه علم و دین. 
برای مثال: 60 درصد بودجه در راه علم و 30 درصد بودجه در راه دین و 10 درصد هم متفرقه خرج کنیم زیرا اگر بخواهیم مانند قبل تفکر کنیم پس باید حالا حالاها مزه تحریم را بچشیم. 

(3)>>> مجبور کردن جوانان در کار>>>توضیح: فکر میکنم اگر جوانان را با میل خودشان انجام به کار کنیم بهتر باشد به عنوان مثال: می گوییم جوانان اگر می خواهند کسر خدمت بگیرند باید فعالیت های بسیجی و تکمیلی و امثال اینها را انجام دهد در صورتی که جوان به اجبار شرکت میکند و به مرور زمان از بسیج نفرت پیدا میکند در صورتی که می توانیم بگوییم اگر جوانی چیزی را اختراع کند حتی اگر بسیار کار کوچکی باشد یا حتی مقاله ای مفید را بنویسید و تایید شود می تواند کسر خدمت بگیرد. 

(4)>>> دادن جوایز...>>>توضیح: می توانیم با دادن تشویقی و جوایز به جوانانی که هر عرصه ای پیشرفت کردند آنها با نسبت به بسیج جذب کنیم در این مورد هم با میل جوان صورت گیرد.
(5)>>>ایجاد شغل>>>توضیح: می توانیم جوانان را به میل خود در سن نوجوانی استعداد یابی کنیم و شغلی برایشان ایجاد کنیم برای مثال: جوانی در نجاری حرفه ای دارد می توانیم شرایط را برای او محیا کنیم و آون را به سره کار نجاری ببریم. 

من این مطلب را صرفا فقط جهت اطلاع گفتم

                               << با تشکر>>

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی